luni, 22 decembrie 2014

Christmas Makeup + Nails

Crăciun fecirit! 





Ideea mea pentru machiajul de Crăciun este aceasta:


Ps. Aceste poze sunt făcute la 8 ore de la realizarea machiajului :)

În pozele următoare o sa realizăm împreuna acest machiaj,care este un machiaj Cut Crease ceva mai light,schimbat puțin :)





Am început prin aplicarea primerului, cel de la Essence-I love stage. 
Am aplicat  prima nuanță de maro din poza din stânga și am amestecat bine culoarea puțin mai sus de pliu cu pensulele de blending de la Elf și Essence.
Am aplicat și cea de-a doua nuanță de maro și am amestecat bine totul cu aceleași pensule.







                                            





Am trasat o linie cu nuanța de maro din poza din stânga, sub locul unde  am amestecat culorile anterior.
Am pus pe pleoapă corectorul de la Essence în nuanța deschisă, doar până în locul unde am trasat linia fără să o acopăr.
Apoi am aplicat nuanța de bej din paleta de la Elf, cu pensula pentru fard.
                                                





Am pus nuanța de maro din paleta Elf și în colțul exterior al ochiului cu pensula pentru definire de la Elf și am amestecat cu pensulele de blending, iar apoi am pus aceiași nuanță de maro pe linia apei și pe linia genelor cu pensula pentru eyeliner de la Elf. 

Am trasat linia de eyeliner și am aplicat mascara.
Eyeliner-ul folosit este de la Rimmel London, iar mascara am folosit două, pentru primul strat unul Maybelline, iar pentru al doilea strat unul Rimmel London.
Am aplicat genele false de la Aura, cumparate de la DM.
Atașez mai jos poze :)






   Pensulele folosite:






    Mascara și eyeliner : 

 




   Gene false + lipici:



  

  Și o ideea pentru unghii de Crăciun 





Vă mulțumesc pentru vizionare 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu