marți, 16 decembrie 2014

Review Essence

Hey dolls  





Astăzi vreau să vă vorbesc despre șase produse Essence, și anume primerul I love Stage, rujul ultrarezistent, două creioane de buze,corectorul match2cover si o ascutitoare :)

1. Primerul I love Stage



Mi-am făcut o părere despre el, folosindu-l de mai multe ori, deci pot spune că funcționează foarte bine, cel puțin pentru mine (am văzut pareri atât pro cât și contra).
Îmi place că uniformizează culoarea pielii, se aplică ușor, estompează venișoarele de la ochii, machiajul rezistă foarte bine cu el, se consumă destul de greu, deși am perioade când îl folosesc zilnic și are un preț bun, aproximativ 14 lei.


Singurul lucru care nu îmi prea place este că, aș fi vrut să fie o idee mai deschis la culoare, dar este ok si așa.
Per ansamblu, imi place mult acest primer, face ce promite și l-aș recumpăra cu siguranța.

2. Corectorul Match2Cover



După cum se vede și în poze, culoarea mai închisă am folosit-o deja, acoperind micile imperfecțiuni, fiind exact culoarea care îmi trebuie, cea mai deschisa o folosesc uneori pe pleoapă pentru iluminare, funcționează foarte bine pentru mine.
Are acoperire mare, este cremos, se aplica ușor, dar se consumă cam repede :(
Și acesta este aproximativ 14 lei, deci în raport calitate-preț este un produs foarte bun, cred că o sa îl recumpar după ce îl termin dacă nu am altceva pe lista :)

3. Creioanele de buze



Primele mele creioane din gama Essence, și sunt foarte foarte mulțumită de ele :)
Le am in nuanțele 07- Cute Pink si 12- Wish me a rose. Atunci când le-am comandat, nu mă așteptam la mare lucru, fiind doar 5 lei bucata, le-am luat mai mult din curiozitate, dar am avut o surpriză foarte plăcută când le-am încercat. Au o textură cremoasă, se aplică ușor și este destul de rezistent. Eu le port uneori fără altceva deasupra, mai ales nuanta 12, fiind rozul perfect pentru mine.

Stanga-12           Dreapta-07


4. Ascuțitoarea Essence





 Nu mai avea nici o ascuțitoare prin casă și, pentru că am luat creioanele, îmi trebuia și o ascuțitoare. Îmi este folositoare, mai ales că este dublă. 
A costat cam 6 lei.


5. Rujul ultrarezistent






 Un must have pentru orice femeie, rujul Essence roșu m-a cucerit și pe mine 
 Îl am în nuanța 02- All you need is red, care este roșul perfect. Rujul este cremos, culoarea este intensă, și este rezistent. Îmi place mult că atunci când se usucă se impregnează culoarea în buze si devine mat. Ambalajul este unul foarte placut la atingere și foarte ușor de folosit. A costat aproximativ 13 lei, un preț foarte ok pentru ceea ce reușește să facă.
Îmi place foarte mult și o să cumpar si alte nuanțe pe viitor :)





Pentru încheiere, îmi plac mult produsele Essence, majoritatea sunt foarte bune și au și un preț destul de mic petru ceea ce promit si fac :)

Vă mulțumesc pentru vizionare și mi-ar plăcea să știu și părerea voastră despre produsele Essence.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu