miercuri, 17 decembrie 2014

Review rujuri+ creion Rimmel London

 Hey dolls 


Astăzi o să vorbesc despre rujurile și creionul de buze de la Rimmel London, produse foarte bune, de altfel :)

1.Rujul Rimmel Lasting Finish Matte by Kate Moss






Da, am două, pentru că mi-a plăcut foarte mult și am cumparat încă unul atunci când primul era pe terminate :)
Este un ruj cremos atunci cand îl pui pe buze, iar dupa câteva minute, devine mat și acolo rămâne pentru ore bune (cam 6-7 ore). Are un ambalaj drăguț, roșu și se poate folosii cu ușurință. Îmi place foarte muuult mirosul pe care il are.
Le am pe ambele în nuanța 103, iar pretul este până în 30 de lei, deci se merită 100%  pentru tot ceea ce face.




2. Rujul Rimmel Moisture Renew




Este un ruj cu o culoare intensă, cremos și hidratant. Conține vitaminele A,C și E, ceea ce este un plus, se aplică ușor și se fixează destul de ok pe buze, dar nu este rezistent la transfer. Un plus ar mai fi că are si SPF 20 :)
A constat aproximativ 30 de lei, dar dacă sunt reduceri, îl puteți găsii și mai ieftin, iar eu îl am în nuanța 130- Oxford street fuchsia, care este un roz destul de strident, gen Barbie.





3. Rujul Rimmel Lastin Finish




Este la fel ca cel by Kate Moss, cremos, rezistent și pigmentat.
Ei spun că ar conține tehnologia Color Protect, îmbogățită cu 50% pigmenți rezistenți și intensificatori de culoare. Rezistă bine, este rezistent la transfer, deci este adevărat.
Singurul lucru care nu prea imi place la el este mirosul.
Eu am nuanța 006- Pink Blush, care este un roz deschis foarte frumos.
Prețul este 20 de lei și merită banuții :)



4. Creionul de buze Rimmel Lasting Finish 1000 kisses


Este un creion de buze foarte bun. Are o textură cremoasă și se aplică ușor.
Eu îl folosesc cu rujul Essence despre care am vorbit aici la punctul 5 și se potrivesc perfect.
Am dat pe el 14 lei și sunt foarte mulțumită deoarece are o culoare puternică,este ușor de folosit si este rezistent.





   Sunt foarte încântată de produsele de la Rimmel London în general deoarece mai am produse înafară de acestea și chiar îsi fac treaba, deci își merită banii.

  Vă mulțumesc pentru timpul acordat! 

  Voi ce parere aveți despre produsele Rimmel London?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu